Direct:Mark Tutssel, Worldwide Chief Creative, Leo Burnett

Film: Sir John Hegarty, Founder - Creative, Bartle Bogle Hegarty (BBH)

Film Craft: Joe Pytka, Director, PYTKA

Innovation: David Droga, Founder and Creative Chairman, Droga5

Media:Jack Klues, Chairman, VivaKi

Mobile: Rei Inamoto, Chief Creative Officer, Vice President, AKQA

Outdoor: Tony Granger, Global Chief Creative Officer, Young & Rubicam

PR: David Gallagher, Senior Partner, Chief Executive Officer, Europe, Ketchum

Press:Marcello Serpa, Partner, Chief Creative Officer, AlmapBBDO

Promo & Activation: Rob Schwartz, Global Creative President, TBWA\Worldwide

Radio:Ralph van Dijk, Co-Founder, Creative Director, Eardrum

Titanium & Integrated: Dan Wieden, Co-Founder, Chairman, Wieden+Kennedy
 


Autor:

Lena Herrmann
Lena Herrmann

schreibt als Redakteurin für das Marketingressort der W&V unter anderem über Sportmarken und Reisethemen. Beides beschäftigt sie auch in ihrer Freizeit. Dann besteigt sie Berge, fährt mit dem Wohnmobil durch Neuseeland und Kanada, wandert durch Weinregionen oder sucht nach der perfekten Kletterlinie.