• Design: Athletic build, stylish and good looking
  • Technology: 7 connected devices with available 4G LTE Wi-Fi. Cool! First in its class to offer compatibility with Apple CarPlay and Android Auto. Bluetooth compatible. Touch screen. Speakers/music.
  • Seating: Seats 5
  • Fuel efficiency: The 2015 Cruze offers an EPA-estimated 35 mpg hwy. The 2016 Cruze is expected to offer better fuel economy, which is awesome. Look at how much time will pass before you need to fill up your tank again!
  • Safety: 10 air bags. Comes with OnStar standard for 6 months.
  • Available: Soon! Coming in Spring 2016.
  • Available: Globally

In conclusion, get ready to go places in your Cruze. It has the technology and fuel efficiency you need wrapped up in a fun ride. Prepare to fall in love.

Follow #ChevyGoesEmoji to learn more and join the fun! 

Founded in 1911 in Detroit, Chevrolet is now one of the world's largest car brands, doing business in more than 115 countries and selling around 4.8 million cars and trucks a year. Chevrolet provides customers with fuel-efficient vehicles that feature engaging performance, design that makes the heart beat, passive and active safety features and easy-to-use technology, all at a value. More information on Chevrolet models can be found at http://www.chevrolet.com.

Annalisa Bluhm
Cruze, Sonic & Spark EV
Mobile 586-713-5907
annalisa.bluhm@gm.com"

* Markus Sekulla arbeitet als Kreativ- und Digitalberater in New York und Düsseldorf. Zu seinen Kunden zählen Microsoft und Estée Lauder. Von deutschen Agenturen wird er u.a. als Trendscout gebucht. Außerdem ist er einer der Macher von Mobilegeeks. In seinem W&V-Blog #digitalglobetrotter schreibt er über beispielhafte internationale Kreationen. Sachdienliche Kreativ-Hinweise nimmt Markus Sekulla gern unter markussekulla@gmail.com entgegen.



Markus Sekulla
Autor: Markus Sekulla

W&V-Kolumnist Markus Sekulla ist freiberuflicher Unternehmensberater im Bereich Kreative/Digitale Kommunikation. Er befasst sich in der nicht immer klar zu trennenden Frei-und Arbeitszeit am liebsten mit New Work, Trends, digitalen Kampagnen und kreativen Ideen.