Glass: The Lion for Change: Madonna Badger, Founder/Chief Creative Officer, Badger & Winters

Health & Wellness Lions: R. John Fidelino, Executive Creative Director, InterbrandHealth

Industry Craft Lions: Yang Yeo, Creative Kaiju, Hakuhodo Inc.

Innovation Lions: Tor Myhren,VP Marketing Communications, Apple

Media Lions: Tim Castree,Global CEO, Wavemaker

Mobile Lions: Jay Morgan, Innovations Director, The Monkeys

Outdoor Lions: Chris Garbutt, Chief Creative Officer, TBWA

Pharma Lions: Rich Levy, Chief Creative Officer, FCB Health

PR Lions: Stuart Smith, Global Chief Executive Officer,Ogilvy PR

Print & Publishing Lions: Kate Stanners, Chairwoman & Global Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi

Product Design Lions: Asif Khan, Architect, Asif Khan Ltd

Radio & Audio Lions: Jo McCrostie, Creative Director, Global

Sustainable Development Goals Lions: Mark Tutssel, Global Chief Creative Officer, Leo Burnett Worldwide and Creative Chairman, Publicis Communications

Social & Influencer Lions: Mark D'Arcy, VP, Chief Creative Officer, Facebook Creative Solutions

Titanium Lions: Colleen DeCourcy, Chief Creative Officer, Wieden+Kennedy


Lena Herrmann
Autor: Lena Herrmann

hat bei der W&V ihr journalistisches Handwerkszeug gelernt und dort viele Jahre lang hauptsächlich markenstrategische Themen verantwortet, bevor sie sich als freiberufliche Journalistin und Podcast-Redakteurin selbstständig gemacht hat. Zudem hat sie die Podcast-Formate der W&V maßgeblich entwickelt und betreut. Sie ist Podcast-Host und steht regelmäßig als Moderatorin auf der Bühne.